úterý 31. prosince 2013

Zúčtování... aneb Nový rok se blíží :)

Silvestr, konec roku je tu! A tedy čas zúčtovat celý rok? Ať byl zábavnější, smutnější, dobrodružnější nebo spíše "oddechový" byl celý Váš, můj, prostě náš :-). Přes příležitostná zaškobrtnutí (opravdu jen příležitostná! nic velkého, ani zásadního :D ) jsme došli až na jeho konec. Jupí! A jsme o rok starší a zřejmě bychom měli být i moudřejší :P (měli bychom, takže nic zavazujícího).

Nicméně, co říci o tomto roce. Pro mne osobně to byl dalším zlomovým a dalo by se také říci dosti významným rokem. A nejen proto, že jsem začala psát tento blog. Ale tím vším, čím jsem si prošla, prožila. Jaké lidi jsem potkala. Nové zkušenosti, které jsem nabyla. No prostě toho bylo více než dost. To o čem tu píši se netýká jen mé osoby, ale vlastně "nás" všech. Všichni potkáváme nové a nové osoby (a pokud ne, tak otevři oči osobo ! :) ). Zažíváme nové a nové zážitky, prostě celý rok je pro nás zajímavým dobrodružstvím a i když se to dost často nezdá, tak úspěšným, zábavným a dokonce i vtipným. Přestože to na začátku někdy mohlo vypadat i smutně, až tragicky. Teď se určitě všichni smějeme u sklenky dobrého vína, půllitru dobrého (vychlazeného!) piva, či panáka té naší dobré pálenky od příbuzných z Moravy, nad tím vším, co jsme během roku 2013 prožili a zažili.

Na závěr bych chtěla říci, že tento rok stál za to! Srandy bylo spousta a nejen jí. Proto všem přeji, aby i ten nadcházející rok měli minimálně stejně vtipný a zábavný jako ten dobíhající. Aby to i příští rok stálo za to :) Protože každý rok, den i měsíc  vždy stojí za to! :)

Takže krásný Nový rok! Plný radosti, štěstí, spokojenosti, splněných přání (doufám, že si taky nevymýšlíte samý blbosti jako novoroční předsevzetí) a prostě klidu a pohody!

Přejí Barbora Holubovská & Cooking with style!
Najdeš nás na Facebooku. :-)

P.S.: tady je pár letošních okamžiků...












1 komentář: