středa 12. června 2013

Konečně prázdniny

Stejně jako každý vysokoškolák i já jsem absolvovala tu "nejoblíbenější" část semestru.
A opět nevyšla z údivu, jak je úžasné, že spolu (skoro) všichni studenti spolupracují (ať žije FB... třikrát HURÁ!!!). Proč? Upřímně, moc často se nestává/nestávalo, aby někdo nezištně pomohl někomu jinému, příp. jen tak řekl otázky z testu apod.
Na druhou stranu, asi začínám chápat proč máme tak málo ústních zkoušek. Jelikož si někteří zřejmě myslí, že společenské oblečení jsou džíny s tričkem a sakem, příp. košilí... jen takový postřeh většina těch co byli posláni na opravný termín se tímto heslem řídili (a oblečení rozhodně zkoušející neřešil). Asi mezi tím existuje jistá korelace (naučila jsem se ve škole nové slovo :D )

Co tedy říct o tomto "náročném" měsíci ve třech slovech? Thank you guys!

Exams are over and holidays are coming! Čas věnovat se svým koníčkům a žádná škola. Já už mám několik tajných plánů.
P.S.: tady je pár mých tajných plánů...

 A co plánujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat